Arsenal lever

En snabb uppdatering...

Arsenal lever, Liverpool slogs tillbaka med 1-2 alltså samma siffror jag tippade till Liverpool, yur att inga pengar låg i tipset. Matchen var också Liverpools som jag förstod det en rättvis 1-0 ledning i paus, men efter halvtid så ägde Arsenal matchen och Arshavin gjorde ett riktigt klassmål som betydde 1-2 och seger.
Tack och lov att jag kom hem till andra halvlek. Arsenal lever, United torskade och Chelsea spelade oväntat oavgjort så nu knappade vi in en del.
Lycka!



Tyvärr motsvarade inte VSK denna lycka, storförlust mot favorittyngda Sandviken. Jag tror som jag tidigare påpekat att SAIK tar hem detta i slutändan och förlusten för VSK igår gjuter mer tyngd åt det påståendet. Jag tror dock fortfarande att vi kan vinna SM guld förutsatt att vi inte möter Sandviken i en serie om fler matcher, alltså kvartsfinal eller semifinal. Det kommer inget lag klara av att överleva, men i en match som betyder allt har favoriterna SAIK mycket mer att förlora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0