Lång dag

Haft en lång dag på jobbet idag. Mest för att jag varit fruktansvärt trött, och på arbetet måste jag såklart fokusera och det är tufft när man är trööt. Nåja, det gick bra i alla fall.
Väl hemma så är barnen supertrötta och följdaktligen griniga och kinkiga. Men det är inte så konstigt. Vi sov nog lite dåligt hela familjen inatt. Snart dags för nattning och vi hoppas på bättre nattsömn nu.
Dessutom ska vi bränna av ett par avsnitt ur serien 24 som vi börjat titta på. Spännande är den, som jag redan förstått av Robert Laul på Sportbladet.

Nedan kommer en uppmaning inför valet. Det enda som egentligen är viktigt, Nej till Sverigedemokraterna och rösten på ett demokratiskt parti som står för alla människors lika värde. Det utesluter röster på SD, M, FP, C, KD
Välj ett annat parti så tror jag Sverige kommer må mycket bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0