Lucia

Imorgon är det Lucia och tredje advent. Min tanke var att kunna bjuda på lite kort från barnens luciafirande på förskolan men jag avstår. Det var så mycket barn på bilderna och jag vet inte hur deras föräldrar reagerar på publicering på internet, lika bra att låta bli. Men gulligt var det, synd bara om William som fick sitta i vagn hela tiden som alla mindre barn. Han är ju storliten så nog tror jag han hade kunnat stå och sjunga också. Amelia sjöng dock så det stod härliga till, busig blick och strålande scenhumör gjorde det till en succsé.
Precis kommit tillbaka från två nattpass, två mycket bra nattpass med en härlig arbetskamrat. Alltid kul! Ledig helg nu och på tredje advent/Lucia ska vi äta julbord, hoppas bara vi hinner rulla hem i tid för Liverpool - Arsenal som sparkar igång klockan 17:00 men det ska vi nog göra. Blir en bra match tror jag, Liverpool är en stor besvikelse än så länge och Arsenal blandar och ger. Svårtippad match men jag tror tyvärr på liten förlust för Arsenal. 2-1 till Liverpool blir slutresultatet. Speciellt eftersom United förlorade idag och Chelsea spelade oavgjort, inte kan vi knappa in?
Såg annars delar av en rätt underhållande match idag, Stoke -Wigan 2-2. Vilket publiktryck det var på gemytliga Brittania stadium.



Ankan bjussar jag på ikväll, många mysiga färger på det djuret. Ankor är fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0