Sova

Borde ligga i säng nu egentligen, men även fast jag är trött har jag svårt att sova. Ett ganska roligt fenomen faktsisk när man ser nyktert på det. Jag är trött, trött så huvudet är på väg att falla av ibland och ändå kan jag inte somna. Annars kan man ju somna ibland utan att vara det minsta trött, bara uttråkad.
Nåväl, det ger nog med sig framöver. Får försöka vara lite produktiv under tiden så försvinner inte tiden rakt ut i tomma intet. Imorgon ska jag försöka mig på lite utbildning, ekonomiutbildning, det ni!
Det är jobbrelaterat och något man kan sköta hemifrån, skönt!

Det är snart jul och planering är i full gång. Vi får mycket besök här och mycket ska ordnas innan dess. Men vi ska nog få sånär ordning på torpet tills det är dags, lite tråkigt att jag jobbar halva dagen, men det är som det är. Tur att jag har ett roligt arbete, annars hade det varit värre. Mycket roligt händer på jobbet nu, har stora förhoppningar!

Nä, nu är det fanimej dags att sova, må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0