Äh

Efterom det spontana bioibesöket igår gjorde att tvätten lades på hyllan istället för att tvättas i maskin så får i vackert tvätta idag istället. Och det går väl an, då det är lika tråkigt väder idag som igår. Med ett undantag, det spöregnar inte ute, de bara ligger fint i luften. Jag börjar faktiskt sakna sol och värme. Jag försöker att inte klaga å vädret, exempelvis om det är varmt klagar jag inte på det, då njuter jag. Är det regnigt och tråkigt då finns det andra fördelar, som städning och sådant att ta till. Roligast är ju de människor som klagar när det är varmt och soligt, för at sedan beklaga sig ännu mer när det är kyligt. Sådant brukar jag skratta åt.
Undrar just om jag inte precis hörde lite åska långt borta.

Jag skulle vilja åka till busfabriken i Norrköping, där var det riktigt kul.

Ryanair vill att man ska kunna stå på planen och på så sätt få flyga gratis, det är ju lysande!

Lady in the water ikväll? Jajamän.

Kommentarer
Postat av: Caroline - mamma till Vincent

Vill bara passa på att önska en trevlig helg =)

2009-07-10 @ 13:23:43
URL: http://carolinedreikant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0