Film

Lady in the water var inte alls vad jag förväntat mig. Den var inte dålig, absolut inte. Jag har sett många mindre bra filmer. Men jag ville ha mer, mer av den väld Story representerade, mer av sagorna.
Nu har jag sett den och är nöjd med det. På fredag ska vi gå på Harry Potter och halvblodsprinsen. Jag älskar filmerna och ser fram emot den. Vi kanske skulle ta en Potter film här hemma varje dag som uppladdning. Det låter vettigt. Men det tyckte inte frugn vill jag lova, hon tittade precis på mig som om jag kom från en annan värld när jag presenterade förslaget. Den här fighten ska jag vinna.

Imorgon blir det kanske Busfabriken i Norrköping, vi hoppas på det. Jisses vad kul det är där.

Kommentarer
Postat av: Ante

Ja okej men då kanske vi ska försöka att titta på den filmen iallafall. :) Våran familj har ju lite taskig humor med så allt är ganska roligt. :)

Jo men jag skriver nog värre än det verkar. :)

Jag spelar ju om kvällarna när ungarna sover men det är nog mest ett tidsfördriv.:P

Ska sälja skiten nästa vecka tror jag så vi får se. :)

2009-07-11 @ 00:01:31
URL: http://alicespappa.blogg.se/
Postat av: Leonard

Oh jag ska ocksa se Harry Potter! Haha en Harry Potter marathon kanske inte àr nagon dum ide? :) Vilken av filmerna àr din favorit da?

2009-07-11 @ 00:35:45
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0