Fruktstund

Dotter och jag har en liten fruktstund här hemma. Älskling och son har åkt till Hallstahammar för att hjälpa släkt.  Hon bara älskar clementiner, dottern. Kan äta hur många som helst om man inte begränsar henne. Och det är ju bra. Annars har det varit en lugn dag. Tagit det lugnt och försökt njuta. Inte ledig i helgen heller. Men jag jobbar förmiddag och det är skönt, då har vi ju hela eftermiddag ihop, familjen.

Vad ka vi hitta på under eftermiddagen jag och dotter tro? Det får visa sig, något blir det alltid.

Kommentarer
Postat av: Ante

Förstår inte att man ska få sådant hjärnsläpp när man väl är ensam med ungarna.

När alla är hemma så hittar man på det ena och det andra men när man är själv så står huvudet helt still. "iallafall på mig"

2009-07-10 @ 21:11:40
URL: http://alicespappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0