Power Meet - Slut!

Och det är skönt. Borta är allt skräp som folk fullkomligt spyr ur sig utan tanke på barnen som leker där. Det stör mig, att människor är så egoistiska, papper och sådant gör mig egentligen inget, förutom att det ser förbannat fult ut, men cigarettfimpar, snus flaskor och annat är livsfarligt. Att man inte har mer i huvudet.
Något jag tyckte såg sorgligt ut var alla dessa medelålders män och kvinnor som verkligen trodde de var 18 igen, såg rent av patetiskt ut när de limmade på 13-14 åriga. Att man orkar skämma ut sig så.

Annars hade barnen kul när de tittatde på bilarna, det var det första dottern sa till mig idag när jag kom hem.
- Titta på biiiilarnaaaa.
Tyvärr så har de åkt hem, men det kommer fler chanser.

Jag jobbar förmiddag/natt imorgon, mycket jobb med andra ord.


Woopa.se

Kommentarer
Postat av: Föräldrabloggar.se

Grattis, du har tagit in dig på vår topp 20-lista som uppdateras dagligen, hoppas du blir kvar!

2009-07-05 @ 20:43:00
URL: http://foraldrabloggar.se/wordpress
Postat av: Kashaya

Såg också lite av bilarna, men extremt skräpigt såg det ut. (var på besök i Västerås i lördags)=)

2009-07-05 @ 21:16:15
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Människor som finner sig i sin ålder är helt klart mer attraktiva än de som verkar tro att de är 18.... att ge sig efter tonåringar därefter är fruktansvärt!

2009-07-05 @ 23:10:51
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0