Söderköping

Nu bär det snart iväg till Söderköping strax utanför Norrköping för att hälsa på älsklingens lillebror som fyller strax. Mitt jobb gör tyvärr att vi inte kan åka dit på hans riktiga födelsedag så vi åker dit och firar den nu. Det blir kul, vi ska bada med barnen och äta en glass på fantastiska Smultronstället.

Igår såg vi filmen Changeling, den var bra. Om än lite sorglig. Angelina Jolies karaktär får sin son kidnappad, detta i Los Angeles på 20 talet. Hon vänder sig till polisen som först inte gör något åt detta, sedan tar LAPD som på denna tid lider av mutskandaler och organiserad brottslighet i de egna leden, en unge som är borttappad och övertygar honom att säga att han är hennes son. Hon köper det inte och fortsätter dock kampen för att hitta sin son.

I helgen jobbar jag mycket, förmiddag/natt lördag och natt söndag. Å andra sidan är det mindre än en månad nu till min semester. Det är verkligen något att se fram emot. Barnen och jag igen om dagarna, och älsklingen förstås, när hon slutat jobba.

Off och packa nu, vi ska ju bada.

Kommentarer
Postat av: Helen

Ha en bra dag i Söderköping.

Kram

2009-07-31 @ 09:34:49
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0