Tidig dag

Skönt idag att jag slutade klockan 13. Det känns som om att man verkligen har en dag kvar då när jag lutat jobba. Hem, hämta barnen och fortfarande kunna njuta av dagen. Det är fint det. Idag är älskling och son och hälsar på barnens gammelmorfar på sjukhuset, vi hoppas han blir bättre snart allihop.
Det lämna mig och en ruskigt trött dotter kvar hemma. Hon vaknade i natt vid 23 snåret och var sedan uppe till 03 enligt älskling om gjorde henne sällskap. Inte undra på då att hon nästan somnar stående. Det hade jag också gjort.

Jag är faktiskt riktigt trött jag också, men det är mer vanligt än ovanligt. Har en grym träningsvärk i benen så det blir ingen promenad idag, kan knappt gå till och från bilen. Usch. Men det är skönt att cykla, sträcka ut benen ordentligt.

Nu ska jag kramas med dotter min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0