Vaken och pigg

Eller ja, vaken har jag varit sedan klockan 07:00. Pigg inte innan nu. Barnen tar tyvärr inte alls så mycket hänsyn till att man ibland arbetar kväll. Idag hade jag definitivt behövt sova till 09 iallafall. Arbetade till 22:10 igår kväll, inte i säng innan 00.
Havregrynsgröt till frukost, lika klistrigt och gott om vanligt.

Det var ett helt fantastiskt väder igår, innan jag jobbade. Sedan blev det sämre, mer sådant. låt mig få njuta och alla andra lida. Hmm, kanske inte är helt pigg ändå.

Barnen bläddrar i en Vi föräldrar tidning och tycker alla bebisar är såå söta just nu, kul att se. Rätt vad det är kommer dottern fram med alla tusen frågor, vadär det? Vad är det? Vad är det? Enformig fråga, men man kan få en mängd gånger på en dag. Hon är i den åldern, både sött och lite smått irriterande ibland.

Ikväll slutar jag 20:00, med andra ord så är det lite kväll kvar när jag kommer hem. Det är inte ofta, ska bli riktigt skönt. Och på fredag är det Harry Potter och halvblodsprinsen som gäller. Spännande värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0