Vaknat efter natten

Då var jag uppe och livs levande igen. Den här natten kändes riktigt tung, tyngsta hittils. Dels var jag trött och dels hände jobbrelaterat som jg och min kollega hade svårt för.  Jobbet har både fördelar och nackdelar, dels kan vi hjälpa väldigt mycket, men ibland står ödet utanför vår kontroll. Det är svårt emellanåt.
Skönt att sova länge idag, det innebär att jag har eftermiddag/kväll med familjen nu istället för att sova då också. Har sista natten inatt innan jag är ledig fram till lördag. Så imorgon sover jag kortare och hoppas på finare väder.

Jag har hittat en sida som heter föräldrabloggar.se eller snarare så har den sidan hittat mig. Jag har varit med på deras topplista som de har för föräldrabloggar i tre dagar nu, det är jättekul såklart! Kika in på sidan för där finns mycket roligt att läsa. En riktigt bra sida och en kul mötesplats för föräldrar som bloggar!

Nu har barnen och älskling kommit hem, barnen ska få i sig lite mat innan kvällsbestyren tar vid. Innan jobbet tar vid kommer vi nog att kika på Rosa pantern 2 som vi fick hem i brevlådan igår. Hoppas den är lika rolig som ettan var. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Zara

Ja det finns inget värre än att lämna i från sig kidsen när det inte känns bra. Var missnöjd med min dotters första dagis också men efter många samtal blev dom bättre och jag kunde lämna henne utan att må dåligt. Men här verkar det som att även chefen är knäpp ? Usch ja hoppas att ni kommer till en bra förskola sen som ni och dottern trivs på :)

2009-07-07 @ 18:20:40
URL: http://zwinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0