Vilken dag!

Det kan man påstå, jag lämnade hemmet 06:30 och satte fart mot mitt arbete på cykeln, sedan dess har jag inte varit hemma, familjen tog en roadtrip till Norrköping och besökte Busfabriken, oj så kul vi haft. Men kameran ligger i bilen, vi ska ta in den under kvällen så några kort och en lite längre rapport förmodligen under mogondagen.

Kanske det blir ett eller ett par avsnitt av Criminal minds ikväll. Det är lockande.

Det var så länge sedan min vackra barn publicerades på bloggen, så här kommer två sommarkort!




Kommentarer
Postat av: Helen

Härligt....

Själv hoppa jag över busfabriken i dag och hade en riktig hemma dag.

Ha en skön söndag

2009-07-12 @ 07:54:06
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0