Bada bada bada, sommar sommar sommar!

Ungefär så ser livet ut just nu, och inte klagar jag! Vi badar och leker, mest hela dagarna. Idag var inget undantag, efter att vi vaknat och ätit lunch styrde vi mot Ängelsberg och badade ett par timmar. Helt underbart, förutom att jag har ONT på ryggen, tog en längre simtur. Solen var inte skonsam.

Igår jobbade jag ett pass, börjar på riktigt nu på tisdag, men körde ett pass i helgen. Kul som vanligt. Det händer alltid något. Speciellt som det är festival i stan. Då dyker alla tokskallar fram. Det vill jag lova.

Träning imorgon! Och kanske bada?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ok hoppas ni får den här istället då =) kram

2009-06-27 @ 21:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0