Dagrapport

Barnen är nattade och älsklingen är iväg och tränar. Jisses vad det är tyst här. ingen tv, inga grannar som låter. Underbart! Idag har vi haft fullt upp, nästan. Vi har haft ett spontanbeök på förmiddagen när en kompis kom förbi och sa hej. Sen älsklingen varit hos sin  mormor med barnen under tiden som jag tränade. Efter det direkt till hörcentralen för att kolla vår dotters hörsel och det såg inte alls så bra ut. Vi ska göra en extrakoll i augusti, får hoppas att de som uppdagades idag inte är riktigt. Hon hade en nedsättning av modell större på höger öra. Det var riktigt tråkigt. Men som sagt, inget är hugget i sten, vi ska göra en andra koll i augusti.
Efter hörcentralen åt vi gott, tvättade och nu tränar älsklingen. Inte en minut över med andra ord. Morgondagen ser betydligt mycket mer lugn ut. Älsklingen åker återigen till sin mormor för att hjälpa henne och tar med sig dottern så tar jag och lillkillen och badar på badhuset, det ska bli riktigt kul. Ser jag fram emot mycket. Tyvärr blir det inga bilder, eftersom jag är själv.

Det märks direkt när man inte tränat på ett tag hur mycket man tappar i tempo och ork. Idag var det riktigt jobbigt. Men jag gjorde det iallafall, och det med plus godkänt tycker jag. Ökar nästan alla vikter till nästa gång. Positivt.

Snart dags för derby mellan VSK och Syrianska Kerburan. Det ska bli riktigt kul, vilken publikfest det kommer bli. Är du i Västerås på torsdag så ta dig dit, det kommer vara allsvensk klass på inramningen, kan dessvärre inte säga detsamma om spelet.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sv; ja det är trevligt med film!:). Ja precis så är det. När man inte tränat på ett tag så försvinner det så fort.

2009-06-09 @ 21:47:08
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Anki

Får hoppas att ni får trevligare besked till hösten!



Ha de så gott

2009-06-09 @ 22:39:55
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Postat av: rebeccalarsson

Vad hittar familjen på till helgen då? :)

2009-06-10 @ 14:07:24
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0