Dags att sova

Annars blir jag orättvist trött imorgon, det är inte snällt mot mina änglar som vill leka och stoja om dagarna. Innan jag lägger mig vill jag tipsa om Frossle, ett företag där du kan registrera dig och via annonser från deras kunder tjäna pengar på din blogg.
Det fungerar bra för mig och kommer göra det för dig också. Anmäl dig via länken nedan så får du 50 kr i bonus direkt.


Frossle.com


Imorgon siktar jag på träning igen. Haft ett uppehåll nu i en vecka. Måste dit nu så att det lilla oskyldiga uppehållet inte blir en stor svacka, det är lätt att det blir så.
Min stackars dotter har fått sig en riktig hosta, hon vaknar flera ggr per natt nu och hr svårt att sova bra. Stackarn, det är inte lätt att vara liten.

Dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0