Förkylt och tråkigt väder

Tänk att det alltid blir morgon, och just när man sover som bäst.
Ser inte ut att bli något vidare väder idag heller. Igår var det visserligen uppehåll stora delar av dagen, men blåsigt och lite kylslaget så det var ändå inte så kul. Vi får hoppas på helgen.
Idag ska vi till bvc och undersöka min dotters mage. Hon är liten för att vara 3 år tycker bvc, så de funderar på om hon är gluten allergiker eller laktosintolerant eller liknande. Något är det nog med magen hennes, frågan är bara vad?
Vi får se vad det ger.

På fredag åker vi på äventyr, vi ska åka till Norrköping för att hälsa på barnens morfar samt kolla in deras lekland med barnen. Här har vi busborgen och där har ju barnen kul, men det ska bli roligt med lite omväxling. Iallafall för oss vuxna.

Vi håller på att bli förkylda här hemma allihopa. Barnen hostar och snorar överallt, älsklingen börjar känna i halsen och jag med nu. Hoppas det vänder snart. Inget roligt att vara förkyld på sommaren just.

Dags att vakna till nu tror jag.


Kommentarer
Postat av: johanna jordgubbe

sv: det ska jag göra! om det nu blir den filmen! jag hoppas inte på nån upprepning men att den är lika rolig som första :)



hoppas du får en toppen dag!!

2009-06-04 @ 08:57:17
URL: http://jojordgubbe.blogg.se/
Postat av: rebeccalarsson

Det är alltid kul att läsa killars bloggar :)

2009-06-04 @ 17:20:12
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0