Gratisbio

 

Denna sajt har nått helt nya dimensioner, från att vara enbart en gratissajt, till att gå steget fullt ut och sammanlänka medlemmar med varandra i ett community. Det innebär att samtidigt som du samlar poäng för biobiljetter eller presentkort och mycket mer så kan du hålla kontakt med vänner, skaffa nya vänner och nätverka.
Gratisbio har med en ny design och funktionalitet gjort det mycket enklare och roligare att få gratis biobiljetter och presentkort.

I och med communityt kan du nu enkelt samla poäng per dygn enbart genom att vara aktiv, skaffa nya vänner och du får poäng, skriv i dina vänners gästböcker och du får poäng, logga in och du får poäng. Det är nu mer enkelt än någonsin tidigare att samla poäng. Dessutom behöver du enbart 200 poäng för ditt första presentkort a 50kr. Det går väldigt fort att komma upp i de poängen som ny medlem.

Passa på att bli medlem, i och med nystarten på gratisbio så är det ett ypperligt tillfälle att bli medlem. Blir du det via länken ovan börjar du dessutom med 75 poäng, du behöver enbart samla ihop 125 själv för ditt första presentkort. Det gör du på ett kick. Välkommen in!

Kommentarer
Postat av: Dr.Onkel

Hej! Gå in på min blogg och ställ VILKEN fråga du vill. Jag är allvetare i allt och har redan svarat på en del frågor. Dessutom om du tipsar om mig så lägger jag till dig som länk.



http://dronkel.blogg.se/

2009-06-29 @ 20:56:47
URL: http://dronkel.blogg.se/
Postat av: Caroline - mamma till Vincent

Jag lägger till dej med det samma =)

2009-06-29 @ 20:59:19
URL: http://carolinedreikant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0