Lyckad dag

JAg har haft en lyckad dag får man säga. Vi har som jag skrev tidigare varit på studentexamen, två av mina kusiner på samma dag. Stor glädje för dem naturligtvis, och det var kul att träffa alla tre kusinerna. Väldigt roligt. Det avslutades dock med en huvudvärk så kraftig. Usch, men den gick över fort, skönt det.

Vi har naturligtvis hunnit med lite Buzz också. Syster var här och spelade med mig och älsklingen. Vi spelade fem omgångar varav jag vann        -    Håll i er     -    Fem omgångar!
Obestridlig Buzz mästare här!
Inte en chans har dessa damer gentemot mig. Det är också ganska vanligt att jag vinner, sedan vi köpte spelet har jag förlorat en tre gånger tror jag. Så få att jag glömmer de omgångarna.

Barnen hade störtkul på kalaset. Lekte hejvilt!

Imorgon ska jag träna, det bara är så. Hoppas på sol!

Jädrar vad snygg jag var på kalaset, nyklippt, snygg skjorta och snygga byxor. Nice.
Det var min älskling också, precis som jag vill ha henne, blond i en fin tunika. Mums..

Kommentarer
Postat av: Jag!

Ja, vi var riktigt snygga igår. Älskar dig!

2009-06-13 @ 07:52:58
Postat av: thess

sv: tack så mycket! :D

2009-06-13 @ 09:36:18
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0