Måndag

Nu är det verkligen måndag igen. Allt som var negativt igår kväll har förbytts till en försiktig optimism. Jag var nog mer påverkad än man kan tro av fotbollens missar denna helg.

Valet igår var spännande, ett pajasval som jag redan slagit fast, men fortfarande viktigt. Vår vardag påverkas i allra högsta grad av beslut som tas i EU. Därför är det naturligtvis viktigt att göra sin röst hörd annars gör någon annan det åt dig. Och det vill du lika lite som att någon annan bestämmer vad du ska ha för tröja på dig. Det kan ju bli hur osmakligt som helst, Inte sant?

Jag måste ner och titta om jag bokat tvättid till idag, det kan mycket väl vara så, har så dåligt minne ibland.

Kommentarer
Postat av: Hälsoflickan

Du får köpa whiteboardtavlor. Jag har en för träning och en för resten av livet typ. Superbra, så kan ni lära barnen skriva lite också.



Söndagar känns ofta trista, men när måndagen väl kommer så är det inte så illa iaf!



Idag är sista dagen på tävlingen, så du ligger rätt bra till ;)

2009-06-08 @ 08:45:23
URL: http://levmedhalsa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hejsan:)



brukar kika in på din blogg ibland:D



ska vi lägga till varandra på bloglovin?:D

2009-06-08 @ 12:26:37
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Anki

Ja man kan bli disträ när man har mýcket runt omkring sej



Ha de bäst

2009-06-08 @ 20:29:10
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0