Natten är kommen

Och jag svettas som en gris?

Värme är underbart, men inte när man sover. Så är det bara.

Dags att sova, imorgon arbetar jag igen, denna gång ett kvällspass, det är alltid skönt tycker jag. Det är så lungt på arbetsplatsen då, om dagarna flänger det runt en massa folk mest hela tiden. Skönt att slippa ibland.

Homeenter gav mig generöst nog nästa betällning portofritt. Alltså en kompensation i storleksorningen 40kr. Kanske inte vad man hade hoppats på men klart bättre än vad de hade hoppats på.

Bedtime stories ramlar nog ned i brevlådan under mogondagen. Ser fram emot den. Adam Sandler gör riktigt bra filmer. Om man vill skratta bort en stund, och det vill man ju.

Media Markt börjar gå mig på nerverna. Snart blir det ett jävla liv, undrar just om jag orkar ringa imorgon.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

har du också problem med mediamarkt? alltså, så mycket problem som jag har haft med dem... riktigt skitservice!

2009-06-29 @ 22:44:18
URL: http://nat0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0