Paus

En längre paus från allt vad bloggande heter har det blivit. Midsommar har passerat och jag börjar snart jobba igen. Det är med stort vemod jag börjar igen den 30 juni. Sedan jobbar jag ända till 28 Augusti för att gå på välförtjänt semester. Bättre kan man ju inte ha det. Nästan.
Idag har det varit strålande sol (bitvis) ioch vi passade på att dra oss ned mot Djäkneberget med barnen för en trevlig stund i lekparken. Så blev det och barnen hade riktigt kul.  Lekparken där är helt okej, den är enkelt byggd och barnen uppskattar den.







Det började tyvärr småregna lite när vi lekte som bäst och vi vuxna ville definitivt åka hem. Muta barnen med glass så gick det fint. Hem for vi och barnen fick varsin piggelin för besväret. De var nöjda med utflykten och sommarvädret.





Ikväll ska jag och älsklingen se på Benjamin Buttons otroliga liv, ny film med Brad Pitt. Vi har nu sett slut på säsong tre av Ghost Whisperer och längtar hårt efter säsong fyra. Den har nyligen visats klart på tv så den borde ges ut snart. Vi väntar dessutom på att Frasier ska ges ut på svenska, de säsonger man valde att slarva med och ge ut med bara engelsk text. Desstom vill vi ha mer two and a half men och scrubs.
Tipsa gärna om bra serier ni sett som inte är upptagna i listan nedan, där har vi redan det mesta värt att ha.

Vänner
Förhäxad
Two and a half men
Frasier
Ghost Whisperer
Scrubs
Desperate Housewifes
Sex and the city
♥ Grey´s anatomy

Nu är det dags att laga middag här hemma.

Äntligen tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Jag funderar starkt på att börja använda det. Om jag gör det, så börjar jag sjävklart använda det genom din länk. Ett tips på en bra tv-serie är 60-tals serien "Bewitched" med Elizabeth Montogomery och Agnes Moorehead. Den handlar om en häxa (Samantha) som gifter sig med en dödlig (Darrin) och den ena svåra situationen efter den andra uppstår. En otroligt bra serie som fortfarande håller. Finns många avsnitt utlagda på youtube. Har du bloglovin? :)

2009-06-21 @ 16:15:26
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: OLESSIA

fina bilder :)

2009-06-21 @ 16:29:18
URL: http://dreamolessia.blogg.se/
Postat av: Lilmary

Åh, så söta! :D Tack! :)

2009-06-21 @ 18:10:27
URL: http://lilmary.blogg.se/
Postat av: medina

ju det är bara fint med mig, varit skönt väder här så vad kan vara fel då. hittat på något skoj? :)

2009-06-21 @ 20:33:58
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: Yoannah

Har lagt till dig nu också :)

2009-06-22 @ 10:01:05
URL: http://yoannahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0