Stor glädje

Det var vad som utbröt hemma när älsklingen kom hem, både från mig och barnen. Nu ska hon snart till sin mormor med dottern under tiden som jag och sonen ska ut och leka en sväng. Det blir skoj det, han är så maklig när han är själv.

Ska försöka ta lite bilder på honom, han är så fin. Lillkillen.

Jag fick hem min första biobiljett på Gratisbio idag, tänk, det funkar verkligen. Registrera dig via länken i menyn till höger eller i inläggen nedan och börja med 75 poäng.

Nu ska vi ut!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej! okej jag lägger till dig med :)

2009-06-03 @ 15:20:16
URL: http://rockismyreligion.blogg.se/
Postat av: rebeccalarsson

Hej! Har precis lagt till dig på bloglovin!

Kolla gärna in i min blogg också! Skirver om mitt liv som tonråing och allt som faller mig in! Ha en bra dag! :)

2009-06-03 @ 15:45:38
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0