Trötta

Första inlägget för dagen brukar komma på morgonen, nu nästan klockan 16, och ändå känns det faktiskt som morgon. Som ni sett på bilderna här nedan hade vi kul igår, men det verkar ha tagit på hela familjen, alla är trötta idag. Men det är väl så det är.
Imorgon åker vi eventuellt för att hälsa på barnens farmor, vi får se.
Älsklingen är just iväg nu för att hjälpa sin mormor handla tillsammans med dottern. En annan har sett en ganska bra film undertiden som sonen har sovit här hemma. Skönt det också ibland, även om det förstås inte var något direkt botemedel mot trötthet, snarare tvärtom.

Ikväll är det fotboll, en av de vikigaste landslagsmatcherna på länge, och vad säger min älskling?
- Vad bra, då kan jag lägga mig tidigt ikväll!

Vad säger man om det? Jag längtar då iallafall, det är dagens landskamp, morgondagens match på Parken med VSK och torsdagens match på Parken med VSK och till sist söndagens match på Parken med VSK.
Så mycket underbar fotboll, på så kort tid! Lovely.

Jag vill ha tillbaka min tv!

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Svar: Härligt! Har en vän som varit där, och hon gillade det skarpt också :) Härligt att höra att det är värt resan dit :)

2009-06-06 @ 17:01:04
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0