Utedag som slutade i nederlag

Det blev en lång dag idag, men tråkigt slut. Ingen har väl missat att Sverige förlorade på självaste nationaldagen, på självaste nationalarenan mot Danmark? Det är för bedrövligt. Hade Zlatan fått slagit straffen hade Sverige vunnit kväll. Men så blev det alltså inte.

När älsklingen var iväg till sin mormor med vår dotter passade jag på att mysa utomhus med sonen, ni får ett lite bildsammandrag nedan.







Och så något för mig då, man kan hitta fina saker i sandlådan även som vuxen. Tyvärr så tapade jag bort denna magiskt vackra kula då jag skulle styla för grabben genom att kasta den riktigt högt upp i luften och fånga den sedan. Rätt vad det var så ploppade den ner i ett avlopp.



Men trots förlusten av vår vackra och roliga kula så valde han att fortsätta ha riktigt roligt, en annan var mer nedslagen.





Kommentarer
Postat av: Hälsoflickan

Dina barn är så otroligt söta!

2009-06-07 @ 11:28:34
URL: http://levmedhalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0