Ve och fasa

Imorgon är det måndag, och veckolunken är igång igen. Älsklingen jobbar, posten kommer som ett urverk och dagarn bara flyger förbi i ett urtråkigt förutsägbart schema. Lika upphetsande som en fem timmars föreläsning i mikro ekonomi av Anders Borg ungefär. Hua mig.

Om man ändå kunde göra något oväntat, ha lite skoj, stoja lite. Men det går naturligtvis inte, dagen går lika säkert som klockan.
Pessimismen frodas, jag kommer må mycket bättre imorgon, det lovar jag. Jag kommer förmodligen till och med ha kul. Brukar bli så.

Jag vill att du går in på länken nedan och registrerar dig, den här sidan Gratisbio fungerar verkligen oklanderligt. Jag har varit medlem nu i ca två veckor och redan fått hem en biobiljett och har snart presentkort på 500kr på väg hem.
Blir du medlem via min länk så får du börja med 75 poäng, det krävs 400 för en biobiljett, det kommer du upp i på en dag om du vill. Låt mig värva dig å kan vi båda njuta av Gratisbio och presentkort snart!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vilken övertalningskampanj.. ;)

2009-06-07 @ 23:59:27
Postat av: kalsongmorsan

du bloggar nog lite för mycket & ofta för att jag skulle hänga med & ha tid (har tre barn) :P



Kollade på dina bilder, söta ungar!

2009-06-08 @ 09:25:21
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0