Äntligen kväll!

Sådär, då var dagen avklarad får man nog säga. Just nu nattas mina barn, den ena av min älskling, och den andra av min syster. Skönt värre!
Imorgon är det återigen en vanlig dag, det har det som bekant inte varit idag för det har varit min älsklings födelsedag. Och vi ska spela Buzz ikväll, riktigt kul frågesportspel till Playstation 3.

Jag älskar kvällar numera, det är så skönt och bara få sitta ner ett par minuter i tysnaden och känna hur dagen bara rinner ur en. Hur tempot som barnen orkar hålla en hel dag bara förvinner, jag blir mer harmonisk, och bara njuter. Det är riktigt skönt, kanske kan kallas livskvalitet? Tiden med barnen är naturligtvis underbar den också, bara på ett annat sätt.

Nej, dags för mig att föbereda Buzz, nu ska krossas!


Kommentarer
Postat av: Wojtan

Håller med dig. Barnen är underbara, men tiden på kvällen när tystnaden kommer är grym!



Wojtan

2009-05-27 @ 21:13:13
URL: http://wojtansblogg.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0