Bror duktig

Jag har varit riktigt duktig idag. Tog 45 min på löpbanet (gång) och gick 5km. Sedan tränade jag i ytterligare 30 minuter. Känns helt kanon naturligtvis. Nu är det min käras tur att få träna lite, step up ska hon på. Undrar just om hon orkar en film ikväll. Vi köpte två dansfilmer till henne för några dagar sedan, en av de har vi kvar.
Barnen trivs, tittar just nu lite på Pippi Långstrump på de sju haven. Snart är det dags att börja förbereda kvällen, båda är väldigt trötta, och skönt är det. Hoppas nattning går snabbt och smärtfritt ikväll.

Imorgon blir det förhoppningsvis en massa lek och många nya kort. Kameran har legat på laddning idag så jag har tyvärr inte kunnat tagit några nya kort.



Imorgon vill jag simma, vi får se hur det blir med den saken. Jag har ett maxikort på Nautilus, vilket gör att jag både tränar och simmar på det. Riktigt bra faktiskt, det finns alltis något som passar humöret. Att variera ger dessutom bättre träning eftersom att har jag träningsvärk efter vikter så kan jag simma dagen efter, både träning samt lindrar värken lite. Kanon helt enkelt.

Nu ska jag sätta på barnen pyjamas och börja kvällsrutiner.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hittade hit via logglovin. Roligt med en blogg som handlar om ungefär samma sak som jag skriver om, men ur en pappas perspektiv. Är du intresserad av genusfrågor? Tänker du mkt på hur du uppfostrar din flicka och pojke? Ska läsa mer en annan stund. Nu pockar min lille Ville på uppmärksamhet.

2009-05-12 @ 10:21:27
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0