Chefen i stl 92/98

Gympan slut sedan ett bra tag. Vi kör inte många minutr innan koncentration flyger sin kos. Men kul är det. Älsklingen har en lite dålig dag på jobbet idag, trött och huvudvärk, stackarn. Önskar jag kunde ta bort det, vore skönt. Jag hoppas det  blir bättre, vi får ta hand om henne ikväll.

Just nu håller vår dotter på och styr upp lekar här hemma, sonen följer med glädje. Jag tror vi har skapat en liten ledare, hon styr med järnhand vilka sällskap hon än är i nästan. På dagis som hemma.
Hon trivs faktiskt riktigt bra hemma, hon har alltid saknat dagis förut när hon varit långledig. Men inte det här dagiset. Det tycks som vi gjort rätt beslut när vi tagit henne därifrån. Hoppas det löser sig med ny förkola så snart som möjligt. Vi vill helst slippa förkolorna på Hammarby här i Västerås, det är dagispedagogikens svarta hål. Byt ut dina barn mot oro och magont, det verkar vara deras paroll. Inte är jag bitter heller?

Tror det är dags för lite plocka i ordning nu, lite iallafall. Är så seg idag, har liksom aldrig vaknat till. Man får ha sådana dagar också tycker jag.



Kommentarer
Postat av: Carin

Inga bilder inga läsare ;(

2009-05-28 @ 13:56:20
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: haaha härligt, lycka till

2009-05-28 @ 14:39:08
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0