Full rulle

Full rulle kan man verkligen säga att det är idag, min älskling fyller som bekant år, och då är det mycket som ska ordnas, putsning hemma så gästerna inte skräms iväg, det ska handlas fika, jag har bokat tvättid (Vad tänkte jag?) och barnen vill naturligtvis väldigt gärna stöka till precis där jag städat klart. Men så är det ju bara en dag om året och det ska vara hennes dag helt och hållet. Så då får det vara så.

Just nu är hon iväg och hämtar sin mormor och morfar, det första fikagänget är på ingång med andra ord. Min familj jobbar idag så de kommer förbi lite senare och grattar henne. Passa på även ni att gratta min älskling, det kan ni göra här.

Ser fram emot Champions League ikväll. En giganternas kamp. BArcelona - Man utd.

Nu blir det en liten fruktstund innan jag ska ner i tvättstugan och hämta upp en blandad torr och mindre torr tvätt. Bara ner och kämpa på.


Zylber.com    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du låter som en väldigt rar man =)

2009-05-28 @ 11:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0