Glad

Jag blev precis glad, såg att Brage tagit ledningen mot Syrianska IF Kerburan, det gör mig mycket glad. Hoppas det står sig nu tiden ut.
Brage ser inte helt dåliga ut, de vann även mot VSK sist och har kapacitet att spela bra. Det såg vi inte minst förra året där vi hade svårt mot dem.
Jag grillade kyckling till middag idag, det var riktigt gott. Älskar att äta grillad mat, paprika är också gott att grilla, den får en sådan underbar smak. Vi grillar mycket här hemma, kött och kyckling hittils. Vi måste prova fisk, min kära hittade marinerad lax på vår närmsta affär häromdagen. Vi får testa det, fisk är gott.

Är det något jag är sugen på nuförtiden så är det pannkakor. Yes, det är så gott.

Nu har vi riktigt trötta barn här hemma. Det märks när de är trötta för de springer på varandra och och är allmänt arga, annars leker de så bra.
Det är snart dags att sova för barnen.

Undrar just vad det blir ikväll. Vi tittar mycket på film och serier här hemma, just nu kollar vi mycket på two and a half men. En mycket bra serie. Väldigt bra.

Piratpartiet till Europaparlamentet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0