Kramar

Ibland kan barnen vara riktigt söta, nu på morgonen när sonen behagat vakna (en och en halv timme efter att vi vaknade) så låg de tillsammans i soffan, och jag lyckades fånga en omfamning när båda ler. Så kul att man lyckas fånga de ögonblicken på kort, annars hinner man ju sällan med spontankramar och så.

Idag blir det nog inte mycket gjort, en sådan där dag man vill gräva ner sig lite, men jag ska avhålla mig. Ut med barnen om ett tag, vädret är vackert så de kommer nog ha kul.



En riktigt mysig fredagsbild.

Nu leks det i full fart här hemma, naturligtvis med dottern som chef och sonen som uppstudsig underhuggare. Jobb ikväll, både kul och lite usch. Kul för att jag trivs bra på jobbet, usch för att jag trivs bättre hemma såklart. Och tur är väl det.

Tusentals roliga flashspel - Medlemmar kan vinna fina priser

Kommentarer
Postat av: vikkan

vilka mysiga barn ni har.. hehe mina bråkar från d dom kliver upp till dom går å sover... .:P

kul att du hitta in till min blogg =) den har startat ricktigt fint med tanke på att jag brukar vara dålig på det hehe... vi kommer självklart å utmanar er i buzz.. =) vi älskar det spelet.,. hehe

2009-05-29 @ 08:41:03
URL: http://emanuelsomelissasmamma
Postat av: June

Fin blogg du har - åh sicken mysig bild. Det är syskonkärlek det! :-)



Kram från en annan småbarnsförälder

2009-05-29 @ 09:11:57
URL: http://mammajune.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, jag dör - så söta!



Önskar er en trevlig dag och helg!

2009-05-29 @ 09:35:48
URL: http://www.metrobloggen.se/offer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0