Läggdags

Nu är det dags att dra sig tillbaka för kvällen. Imorgon fyller min älskling år, det ska bli kul, riktigt kul. Mycket folk kommer hit och deltar i lite festligheter. Blir till att gå upp på morgonen också.

Jag har hittat en kanonbra sida, man får ett gratis sms, där avsändare står som eget telefonnummer, per dag. Vill man kan man delta i olika grejer och samla på sig fler sms, men annars har min sitt per dag. Helt ok tycker jag.

Smsnetwork.org

I övrigt väntar även lite tvätt imorgon, fasiken vad man tvättar när man har barn. Så fort jag tömt tvättkorgen på ren tvätt så fylls den med smutig. Sanslöst. Å andra sidan betyder det oftas att barnen har kul, för utan smutsiga kläder, inget roligt!

Go´natt

Kommentarer
Postat av: Jag!

Bra tänkt med tvätten älskling.

Älskar dig!

2009-05-27 @ 06:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0