Lugn

Det eftersöker  jag mer än mycket annat just nu. VSK:s ordförande Anders Carlsson verkar minst sagt vara en vänlig själ. Missar sällan att läsa hans blogg, men idag gick jag på pumpen. Han meddelar att han har två biljetter till matchen mellan Chelsea och Barcelona ikväll. Publicerade det runt 16, hade jag sett det då så hade jag banne mig tagit ett flyg över. Det hade jag absolut, men nu hinner jag tyvärr inte.

Dags för barnen att sova alldeles strax, min kära är på step up så jag ombesörjer det själv så gott det går. Det brukar gå sådär, men ibland så.
Oftast väcker den ena av dem den andre och så fortsätter det i maklig takt under kvällen. Min kära är fantastisk som faktiskt lyckas varje gång jag arbetar kväll.

Nu ska barnen sova. Ha det gott!


Piratpartiet till Europaparlamentet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0