Nattplock

Det är natt, lätt att inbilla sig det iallafall. Jag är den sista tappra ur vår skara här hemma som är vaken. Ska snart också sova, men lite måste man ju fundera också, när tillfälle ges.
Vi har tittat på två avsnitt av Ghost Whisperer ikväll, slutet på säong 1 närmar sig så imorgon beställer vi hem säsong två av denna bra serie. Den är faktiskt bra.

Det kanske händer saker med bloggen om ett tag, mindre obetydliga ändringar till en början. Håll utkik!

På fredag ska jag jobba, det är med både förtjusning och lite zzzzzzz, jag ser fram emot det. Jag trivs ju hemma med mina barn. Tycker om det här. Tur att det bara är ett gästspel på en natt. I Juni tror jag det blir ytterst få gästspel på jobbet. Har så lite tid med barnen ändå.

VSK imponerar på mig i år, verkligen. Det känns som att det är avancemang på gång, kanske? Man får hoppas, det är det sista som överger mig. Jag var med när vi tog steget upp i allsvenskan 96. Jag var också med när vi åkte ur i kval mot Häcken. Den sorg man kände då, den var större än när vi ramlade ur Superettan. Men glädjen att gå upp i Superettan kommer nog vara minst lika stor som den dagen då vi gick upp i allsvenskan.

Nu är jag trött. Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0