Parken Zoo

Vi låser oss sällan vid jut en plan, när allt kändes glasklart för dagen slänger sambon ur sig att hon vill åka till Parken Zoo med familjen. Skitkul! Så nu sticker vi dit istället. Lite tvätt har vi dock hunnit med, så ingen skam där.

Vi köper årskort i år på Parken, det känns vettigt då man tjänar in pengarna på det efter andra besöket. Vi kommer nog åka dit ett par gånger i år.

Jag ska ta med kameran till Parken, undrar just om jag får någon bra bild på en tiger kanske? Det vore något det. Å andra sidan finns det massvis med apor som nog gärna ställer upp på bild.

Yes man var faktiskt riktigt bra, det var en film jag skrattade mycket åt. Roligt!
Han är bra, Jim. Helt tokigt bra ibland.

Nu hoppas jag på sol och glädje idag precis som alla andra dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0