Playhouse Disney

Det är en helt underbar tv kanal. Riktigt bra barnprogram som barnen uppskattar. Just nu ser herrn lite på Tiger och Puh. Bra tidsfördriv i ett läge när han håller på att somna och inte vill leka själv. Sover han nu då får ju mamma och pappa inte mycket till kväll för sig själva och det går minsann inte för sig.
En strålande dag har det varit, en dag med mycket sol, riktigt mycket att äta och trevligt sällskap. Imorgon väntar tvättstuga klockan 08:00, sen rullar dagen på därifrån.
Hinner jag med lite träning?
Det ska jag nog ordna.

Jag ska försöka ordna någon bild på mig också. Måste bara bli mästare i photoshop eller något först. Vill inte råka skrämma iväg någon. Vi får se hur det blir.

Herrn varierar just nu mellan att vara lite småputt till att vara totalt fokuserad på playhouse. Killen är 1½ år och så otroligt charmig. Nästan lika snygg som pappa, det finns hopp.

Fotboll på måndag, Gröndal borta för VSK, det är en viktig match, poäng så är jag nöjd. Gröndal måste tippas tillhöra toppen i serien. Många inlånade spelare som håller bra klass. Fiasko i serien så här långt? Degerfors, en gammal vän som håller på dem, han skriver för övrigt för deras officiella sida. Hoppas vi ses både å hemma och bortamatcher.
Apropå fotboll så är jag en trogen läsare av Anders Carlssons blogg. Den tycker jag alltid är intressant. HAn skriver bra om VSK både i nutid och dåtid. Hoppas det fortsätter.

Nej, nu är det herrn som gäller, pockar på lite uppmärksamhet här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0