Promenad och lunch

Lunchen avklarad. Det blev grillad kyckling och potatissallad idag. Snabbt och gott. Precis lagom kladdigt för barnen, det uppskattas alltid. Vi var upp på affären och handlade efter en liten utevistelse och när jag ska betala märker jag att jag glömt plånboken.
Katastrof.
Jag hade handlat för en bit över 100 kronor så det var en del varor jag plockat på mig. Dessutom med två barn, förvisso hade jag sonen i vagnen, men dottern har ju väldigt mycket spring i benen. Inte mycket att göra, hem efter plånboken och upp igen till affären med dottern på axlarna och sonen i vagnen. Omständigt, men jag fick handlat iallafall.





Så söt kan man vara när man promenerar hem från affären, William satt i vagnen och när jag skulle knäppa kort på honom så gömde han sig, men ett fick jag med lite i hemlighet, från sidan.



Han var trött öch hungrig då, inte så lätt att modella för farsan då inte. Nu kommer älsklingen snart hem och äter sen lunch innan vi ska ut på lite äventyr runtomkring västerås. Vi får se vad det blir.


Tusentals roliga flashspel - Medlemmar kan vinna fina priser




Kommentarer
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

kul med pappabloggar :))

2009-05-29 @ 13:00:24
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0