Regn och rusk

Nu har vi haft kul här hemma må ni tro. Dottern åkte med älsklingen till hennes mormor och hjälper till med inköp. Det lämnar kvar sonen hos mig som tvunget skulle ut i spöregn, nåja, det kom i skurar. Ena stunden strålande sol och värme och i nästa så var vi plaskvåta. Eller jag var plaskvåt. Herrn var ju utrustad med regnkläder och gummistövlar.
Jag är för cool för sådant.
Aktar er vad roligt han hade. Han sprang runt i säkert trettio minuter och letade efter sin mamma, oavsett hur mycket jag förklarade att hon kommer hem senare. Tillslut gav han upp och tog en sisådär femtio turer fram och tillbaka mellan sandlåda och en brunn där ha hällde ner sanden. Ibland stannade han till för at smaka på skatten. Usch, olydig kis det där.

Jag längtar till min träning idag, hela kroppen längtar känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0