Sex och trötta

Morgon igen så, lite helg idag så vi är hemma allihopa. Skönt avbrott i veckan faktiskt. Älsklingen och sonen sover just nu. Dottern drömde elakt och vaknade till så vi alla fick gå upp vid sex på morgon. Det föll inte älsklingen i smaken på hennes lediga dag minsann.
Hon ska åka och hjälpa sin mormor att handla lite idag och jag ska träna, måste hinna med det, gick inget igår. Då badade hela familjen istället och vi hade det faktiskt riktigt mysigt. Dottern har börjat simma med armpuffar nu och jag vart helt imponerad, för hon klarade sig bra i den djupa bassängen, oj vad hon arbetade med benen. Inte så långa perioder, men helt fantastiskt!

Idag känner jag för både motion och styrka, måste börja köra hårdare nu, varje dag

Ghost Whisperer är bra, min kära älskling snyftar lite till varje avsnitt, en perfekt serie för henne!


Kommentarer
Postat av: josefin

sv: ja det är sant, så kan ma pausa när man vill :)

2009-05-21 @ 10:03:20
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: ja, han har alltid viktiga och aktuella saker att diskutera, saker som faktiskt betyder nåt:)

2009-05-21 @ 11:12:38
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0