Snabbis innan middagslur

Jag ska jobba inatt, så jag ska gå och sova innan dess alldeles snart. Ville njuda på några mysbilder från dagen inna jag kryper ner. Vi var hela familjen till Vallby Friluftsmuseum i Västerås efter att älsklingen slutade jobba.

Där finns en hel del av de vanligaste djuren att titta på, getter, hästar, grisar, ja vanliga jordbruksdjur i Sverige.

Jag glömde naturligtvis kameran så det får duga med bilder från mobilen.
Så här härligt har vi haft det.









En härlig och solig dag som ni ser. Nästan synd att sova, men det måste jag om jag ska kunna vara alert ikväll.

Tusentals roliga flashspel - Medlemmar kan vinna fina priser

Kommentarer
Postat av: fridah

fina barn du har :) hur gamla är dom?

2009-05-30 @ 09:29:05
URL: http://fridah89.blogg.se/
Postat av: Marie

åhh vilka lockar flickan har:)

jätte fint.

2009-06-03 @ 08:29:09
URL: http://jagmariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0