Soligt och helt fantastiskt

Tidig morgon steg jag upp idag, egentligen är det fantastiskt med familj. Hade jag inte haft någon hade jag aldrig studsat tillbaka efter ett eller fler nattpass på arbetet. Idag hade jag, om jag skulle ha jobbat, kunnat arbeta vanlig förmiddag. Så pass omställd blir jag direkt. Riktigt skönt då barnen kräver en del uppmärksamhet.

Idag kommer min käras mormor och morfar och hälsar på. Det blir till att grilla och handla. Kul att kunna hjälpa till tycker jag.  Speciellt när man vet att det uppskattas.

Det är fint väder idag, har inte varit ut än, men det ser soligt och helt fantastiskt ut, håller det sig blir det nog varmt idag. Jag hoppas på det jag.

Sommar!

Blir nog ingen träning för mig idag, men väl imorgon. Det gäller att ta sig tid, blir så mycket piggare av det.

Imorgon börjar min kära sitt nya jobb, riktigt pännande och jag tror hon är ganska nervös. Men det ska nog gå bra, jag vet ju att hon kan och vill. Det brukar räcka långt det.

Kommentarer
Postat av: A-S

väldigt intressant blogg :)

2009-05-10 @ 13:10:18
URL: http://allshopping.blogg.se/
Postat av: Joel

Gullig blogg !

2009-05-10 @ 13:11:27
URL: http://blueperry.blogg.se/
Postat av: Teresa [ 21 år och singelmamma till två ]

Kul med en pappablogg,

som inte bara har ett barn - utan två! Och dessutom i samma ålder som mina. Här är en ny läsare! :)

2009-05-10 @ 13:12:47
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0