Solljus!

Solen skiner över Västerås idag, det medförde naturligtvis att vi gick ut en sväng. Det måste ha regnat inatt, för det var alldeles plaskvått ute med massor av härliga vattenpölar för barnen att leka i. Och som de lekte, trots regnbyxor och gummistövlar så var de alldeles blöta om benen när de kom in.

Dags nu för lunch snart, sedan ska nog sonen få sova en sväng. Tror faktiskt han har varit tröt sedan ha  vaknade, ibland har man ju sådana dagar också.
Om älsklingen hinner hem i tid så tar vi en sväng till badhuset idag, hon tjatade om det direkt idag, min dotter, att hon ville dit. Badhuset sa hon och gick och hämtade sina badbyxor. Men att gå dit själv med två barn, nja. Då väntar jag hellre, med ett barn går det ju bra, men med två är det lite värre. När man är själv just.
Jag hoppas vi hinner med det.

Annars har vi det så lungt och skönt hemma jag och barnen. Jag trivs verkligen med det här livet, synd bara att tiden går så fort, snart är det juni och sedan är det slut, ända tills min semester i spetember.

Kommentarer
Postat av: josefin

orättvist med sol, här i linköping regnar det och är grått :(

2009-05-20 @ 11:42:12
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0