Städdag

Det blev alltså en städdag idag, inte så kul för barnen, inte så kul för mig heller för den delen. Men göras måste det iallafall.
Felanmält vår TV nu också, andra gången den åker in, nu vat felet inte fixat ordentligt. Den är köpt på MediaMarkt, så nu är det lite upp till bevis här. Kan ni lösa problemet åt mig nu? Vill gärna ha min TV som jag köpt för ganska mycket pengar.
Sist fick vi en låne tv, då vart den en 32 tum, och det är säkert bra, men inte om man är van vid 46 och brukar titta på HD. Det är inte ens lite samma sak.
MediaMarkt har varit ifrågasatt i våra lokala medier i Västerås, just för deras service. Hoppas jag får en bättre erfarenhet snart. Tycker om butiken i övrigt.

Nu ska vi laga lite lunch här hemma, två barn som börjar bli hungriga. Jag med för den delen. Ingen plan idag så jag får improvisera helt enkelt.

Jag hoppas på träning i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0