Trött till tusen

Nu är jag helt och riktigt förbannat trött! Min kära kom hem tidigare till min och barnens stora glädje, hennes komis hade blivit illamående så de åkte hem tidigare. Det gjorde att jag koncentrerade mig på att natta damen och hon tog hand om herrn. Men jag undrar just, tog inte lång tid innan jag somnade, så vem nattade vem egentligen? Äh, hon sover iallafall, det är det viktiga. Men otroligt så trött jag är.
Nu ska vi mysa framför den där dansfilmen jag skrev om. Center stage Turn it up. Så vi får se vad det är. Jag är alltid skeptisk till dessa dansfilmer, har bara sett tå riktigt bra. Stomp the yard och Shall we dance. Men jag ger den en chans.

Nu går jag och myser, hoppas du också gör det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0