Två busungar och en förvirrad pappa

Ungefär så känns det nu, hela familjen uppe och min kära har åkt för att arbeta. Barnen är på sitt allra busigaste humör och jag är nyvaken och har just nu inte ens hälften av energin de utstrålar. Ingen bra match.
Min kära svängde förbi Knattekompaniets förskola avd skattkistan på väg till arbetet och tömde damens alla tillhörigheter. Hoppas hon aldrig behöver gå dit mer. Usch, vilket skitställe. Det är så man blir mörkrädd. Skönt att få hem allt, måste hon dit någon gång, det kan ju inte uteslutas, så behöver vi bara ta dit sånt hon absolut behöver och inte ha personliga saker liggandes. Men vi kommer naturligtvis inte ta dit henne om det inte abolut går att lösa på annat sätt.

Vi fick inget besök igår, ganska skönt samtidigt om det var lite tråkigt, jag var lite trött igår jag.

Idag tränar vi båda två, jag kör mina pass under dagen och kvällen ska min kära köra step up, som hon tycker är superkul. Och det är ju bra. Jag skulle vilja simma efter träningspass. Det värsta med det är att man bli borta så fasligt länge. Men jag ska nog börja med det en gång i veckan kanske. Det är ett mycket bra sätt att sträcka ut musklerna efter stora ansträngningar.

Jag vill ha sol och värme igen!

En kängru sovandes i skuggan. Det var varmt och skönt igår.

Kommentarer
Postat av: Jag!

Uppdatera då:) Hehe

2009-05-06 @ 15:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0