Tvätta med två barn - Phhhuuuu

Så kul var det verkligen att tvätta med två småttingar. Faktiskt aldrig gjort det helt själv med två barn tidigare, iallafall inte med en sådan stor tvätt. Femte maskinen i nu, kanske blir en eller två till. Vi får se.
Det mesta hänger på tork nu. Skönt det, det hämtas upp lite senare.

Annars har dagen gått bra, lunchen serverades och åts upp någorlunda, sonen har sovit en halvtimme och jag och damen har msyt ihop en sväng då. Snart kommer min käresta hem från jobbet, det ser vi fram emot, speciellt sonen som är på lite mamma humör sedan han vaknade.

Vädret ryckte upp sig lite iallafall nu sista timmen, alltid något.

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: tack så mycket =D.

jag gör gärna en header till dig =)

2009-05-14 @ 16:49:37
URL: http://sandravanilj.blogg.se/
Postat av: Jag!

Bra jobbat idag älskling!



Puss

2009-05-14 @ 19:08:45
URL: http://freddydaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0