Uppe

Sådär, då var man vaken igen, sov goda två timmar. Det är mer än jag brukar lyckas med faktiskt. Riktigt skönt. Det skulle ha varit så att älsklingen med barn skulle sova hos hennes mamma i natt för att inte behöva känna sig stressade imorgon när jag kommer hem och vill sova. Nu blev det ändrat så de kommer hem, det är jag glad för. Skulle haft så tråkigt ikväll annars utan älsklingen. Skönt.
Imorgon tar vi då, så farligt är det inte.

Idolbild



Så glad man blir av att äta glass en solig eftermiddag. För er som undrar lyder texten på hans tröja så här:
My dad is stonger than your dad.
And that´s the truth. Men det är inte för inte jag är LITE orolig på stan när det går förbi riktiga biffar med barn som neglar på tröjan.



Riktigt fin häst på Vallby Friluftsmuseum som hela familjen fick förmånen att klappa lite, hästen verkade trivas gott med det.



Kulpåhjul.se

Kommentarer
Postat av: Jonna :)

Kan du rösta på mig på http://ezzas.blogg.se/ ? jag är nr 6 , de är sista dan idag , så snälla :)

2009-05-29 @ 18:55:47
URL: http://typbeest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0