Vilodag

Idag är det söndag och då ska vi vila. Det var en stor dag igår, och vilket fantastiskt väder vi hade!
Hela familjen njöt i stora drag. Vi köpte en alldeles ursöt t-shirt till Damen, en rosa med tigermotiv på.
Nåja, idag ska jag träna, åker iväg ganska snart och vad det verkar så kommer min sambo då att antingen leka med en av hennes vänner samt barn, eller åka och hälsa på sin mormor och morfar undertiden. Det är nog skönt, barnen kan vara så otroligt retfulla tillsammans när man är själv framförallt.

Jag ska faktiskt jobba på fredag, ska ta ett nattpass. Det är lite roligt, under föräldraledigheten blir jag anställd på timme och kan arbeta på timpenning de pass de behöver hjälp. Vikarie på mitt eget arbete, det är ju riktigt roligt. Jag kommer säkert ta några fler pass, har redan några inlagda, det känns bra. Annars kommer jag glömma bort hur sjutton man gjorde jobbet och det vore verkligen inte bra.


En kängru sovandes i skuggan. Det var varmt och skönt igår.


Jag är inkörd på att öppna butik med barnkläder i Västerås. Det är min käras dröm och något jag tror skulle fungera bra. Vore kul att verkligen få genomföra det. Frågan är vi går tillväga, lätt är det inte.
En vacker dag så...


Piratpartiet till Europaparlamentet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0