För två veckor och fyra dagar sedan

gjorde jag mitt senaste inlägg här på bloggen. Tiden går fort när man har kul brukar det heta. Kan meddela att tiden går fort när man jobbar också. För det i princip det enda jag gjort sedan mitt förra inlägg. Kanske draget en aning till sin spets men i stort sett.
Hela familjen har dessutom vaccinerat sig nu mot svininfluensan och det var bara William som påvisade några biverkningar av den. Han fick feber och lite kräkningar, men inget allvarligare och skönt var det. Det känns bra att vi tagit beslutet att vaccinera oss ändå. Vi vet ju aldrig vad som händer och för tillfället har de svårt med den här influensan i USA. Nu är vi skyddade, känns riktigt bra.

Idag har vi spenderat eftermiddagen på Busborgen i Västerås. Åkte dit vid 16 och då var vi innan på NetonNets nya lagershop i Västerås. Tycker inte om NetonNet, lagershop i all ära, men det fanns knappt en produkt at tita å, allt var förpackat i kartonger. Nä, jag tycker mer om exempelvis MediaMarkt och Elgiganten. Inte speciellt billigare heller, inte ens på invigningsveckan.

Hur som helst, Busborgen, vi kom dit vid 16 och åkte hem en och en halv timme senare. Mycket skoj med framförallt ruschkanor som är så roligt. Undrar om inte jag hade mest kul? Älskar dessa ruschkanor, det går så fort!

Jag har helt slut på saker och skriva om känns det som. Inga åsikter om något och inga ideér om något. Inte alls bra, känns trött och tomt i skallen, så jag lämnar in med ovanstående rader och hoppas att det inte dröjer tre veckor på nästa uppdatering.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ibland vill man bara ta en paus från bloggen.. Skönt att allt är bra med er:) Och att ni tagit sprutan!! Kan nog vara sunt att göra det tror jag.

2009-11-28 @ 12:27:48
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: hannah

Trevlig första advent på er:)

2009-11-29 @ 14:25:40
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0